O κύλινδρος με τα χρώματα!

από κυρία Αταξία

Νέα προσθήκη στις δραστηριότητες της τάξης μας! Η δραστηριότητα αυτή είναι ιδανική για τη βελτίωση της συγκέντρωσης και της προσοχής, την κατονομασία των χρωμάτων, την ακουστικής κατανόησης, της αντιληπτικής γλώσσας, καθώς και την βελτίωση των δεξιοτήτων λεπτής κινητικότητας.

Υλικά που θα χρειαστείς 

  • 2 ρολά από χαρτί κουζίνας (διαφορετικής διαμέτρου)
  • Κανσόν χαρτόνια στα βασικά χρώματα
  • Διάφανο αυτοκόλλητο ρολό
  • Σκληρό χαρτόνι ως βάση
  • Σιλικόνη

Πώς να κατασκευάσεις τη δραστηριότητα:

  1. Το ρολό με τη μικρότερη διάμετρο το έντυσα με καφέ χαρτόνι και ύστερα με διάφανο αυτοκόλλητο, ώστε να διατηρηθεί.
  2. Στερέωσα το ρολό σε μια κυκλική βάση, κολλώντας το με σιλικόνη.
  3. Το ρολό με τη μεγαλύτερη διάμετρο, το έκοψα σε ρολάκια ίσου μεγέθους, τα έντυσα με χαρτόνια στα χρώματα της επιλογής μου και στη συνέχεια με διάφανο αυτοκόλλητο για να διατηρηθούν.

Βρες την καρτέλα και τις κάρτες με τα χρώματα εδώ. Στο αρχείο θα βρεις κάθετες καρτέλες για 3, 4 και 5 κάρτες αντίστοιχα.

Πώς να χρησιμοποιήσεις τη δραστηριότητα;

Επιλέγεις και τοποθετείς χρώματα για την κάθετη καρτέλα. Το παιδί καλείται να αναπαράγει το σχέδιο που βλέπει, επιλέγοντας τα χρωματιστά ρολάκια με την κατάλληλη σειρά και να τα τοποθετώντας τα στη βάση (εξάσκηση λεπτής κινητικότητας). Ο μαθητής μπορεί είτε να κατονομάζει παράλληλα τα χρώματα είτε μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ώστε να ελέγξει την επίδοσή του.
 
Παραλλαγή 1
Τοποθετούμε στην καρτέλα μια ακολουθία χρωμάτων. Την ίδια ακριβώς ακολουθία τοποθετούμε και στο ρολό.
Δείχνοντας στην καρτέλα των χρωμάτων (με φορά από πάνω προς τα κάτω) ρωτάμε το μαθητή “Τι χρώμα είναι;”. Ο μαθητής πρέπει να κατονομάσει το χρώμα που το δείχνουμε. Όταν ο μαθητής κατονομάσει το χρώμα, αφαιρεί και το αντίστοιχο χρώμα από τη βάση, ως επιβράβευση.
 
Παραλλαγή 2
Δίνουμε στο μαθητή την κάθετη καρτέλα κενή και το ρολό άδειο.  Τοποθετούμε τις κάρτες με τα χρώματα ανακατεμένες μπροστά του, όπως και τα χρωματιστά ρολάκια. Ζητάμε από το μαθητή να μας δείξει την κάρτα με το χρώμα που άκουσε και να την τοποθετήσει στο κάτω μέρος της καρτέλας. Στη συνέχεια, ο μαθητής παίρνει το ρολάκι ίδιου χρώματος με αυτό της καρτέλας και το τοποθετεί στη βάση.
 
Αν θέλεις να μαθαίνεις γρήγορα όλα τα νέα της κυρίας Αταξίας, κάνε like στο Facebook και follow στο Instagram και στο Pinterest !
Αν θέλεις να λαμβάνεις τα νέα στο e-mail σου, κάνε subscribe !
 
 
 
0 σχόλια
1

Mπορουν επισης να σας ενδιαφερουν

Αφηστε ενα σχολιο

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε.
Aποδοχή Μάθε περισσότερα